Sivut

perjantai 14. syyskuuta 2018

Kesätyö torilla

Olen kesällä töissä siskoni yrityksessä Tmi. Aada Hakosella. Siskoni on 14 vuotias yrittäjä, joka päätti aloittaa tori kaupan viime kesänä. Ennen Aadaa samalla paikalla kauppaa on tehnyt isovanhempani kukkasilla ja sen jälkeen isäni marjoilla ja vihanneksilla.
Yrityksessä myydään erilaisia kesän herkkuja, kuten mansikkaa ja perunaa. Minä teen ihan normaalia myyntityötä.
Päivä alkaa puoli kahdeksan jolloin kasataan katokset ja tiski, sen jälkeen marjat rasioidaan ja laitetaan tuotteet esille, samalla tehdään tarvittavat hintalaput. Loppu päivä menee myydessä, tavaran lisäämisessä tiskiin ja lopuksi vielä pakataan tavarat autoon, puretaan katos ja pestään laverit, mitat ja kauhat.

19.5-3.6 Olin torilla 4 päivänä viikossa ja 3.6-28-7 olin viitenä päivänä viikossa ja sen jälkeen vielä kahtena torstaina iltatoreilla myymässä.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kevään kuulumisia ja portfolio

Kevään kuulumiset Kevään aikana olen suorittanut avoimen amkin kautta seuraavat kurssit markkinointijuridiikka 5osp ja Psykologinen joustavu...