Sivut

sunnuntai 10. maaliskuuta 2019

Asiakkaan tapaaminen ja toimeksianto - Hiusstudio Michalka

Esittelinkin asiakkaan jo viime blogi postauksessa, pääsen postaukseen tästä.

Asiakkas tapaamiseen valmistautuminen

Aloin tekemään listaa mistä asioista pitää muistaa puhua asiakkaan kanssa. Alla lista asioista.
-Mitä asiakas tarvitsee?
-Mitä vaatimuksia ja toiveita asiakkaalla on?
-Missä julkaisu ympäristöissä töitä käytettään?
-Millainen yritys on kyseessä?
-Saako näkyä blogissa?
-Aikataulu

Asiakas tapaaminen 

Asiakastapaaminen meni hyvin. Sovimme aikatauluista, sekä siitä mitä asiakas tarvitsee. Asiakas oli avoimin mielin mukana.

Toimeksianto: julistetta, käyntikorttia ja flyeria

Asiakkaalta sain toimeksiannoksi uudistaa käyntikortti, tehdä mainos ja hääpaketille mainos sekä flayeri. Yhtenäinen visuaalinen ilme olisi tärkeää, sekä ajaton ja nuorekas ilme.
Hiusstudio Michalskan nykyinen käyntikortti

Aikatauluttaminen ja To do listan teko

Kun sain asiakkaalta toimeksiannon tein tarkan to do listan ja aikataulutin työtä. To do listassa pilkkosin kaikki työvaiheet mahdollisimman pieneksi. Aakkostin ja numeroisin välivaiheet, jotta ne olisi helpompi sisällyttää aikatauluun.
Kuva aikataulusta ja to do listasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kevään kuulumisia ja portfolio

Kevään kuulumiset Kevään aikana olen suorittanut avoimen amkin kautta seuraavat kurssit markkinointijuridiikka 5osp ja Psykologinen joustavu...