Asiakkas tapaamiseen valmistautuminen
Aloin tekemään listaa mistä asioista pitää muistaa puhua asiakkaan kanssa. Alla lista asioista.
-Mitä asiakas tarvitsee?
-Mitä vaatimuksia ja toiveita asiakkaalla on?
-Missä julkaisu ympäristöissä töitä käytettään?
-Millainen yritys on kyseessä?
-Saako näkyä blogissa?
-Aikataulu
Asiakas tapaaminen
Asiakastapaaminen meni hyvin. Sovimme aikatauluista, sekä siitä mitä asiakas tarvitsee. Asiakas oli avoimin mielin mukana.
Toimeksianto: julistetta, käyntikorttia ja flyeria
Asiakkaalta sain toimeksiannoksi uudistaa käyntikortti, tehdä mainos ja hääpaketille mainos sekä flayeri. Yhtenäinen visuaalinen ilme olisi tärkeää, sekä ajaton ja nuorekas ilme.
Hiusstudio Michalskan nykyinen käyntikortti
Aikatauluttaminen ja To do listan teko
Kun sain asiakkaalta toimeksiannon tein tarkan to do listan ja aikataulutin työtä. To do listassa pilkkosin kaikki työvaiheet mahdollisimman pieneksi. Aakkostin ja numeroisin välivaiheet, jotta ne olisi helpompi sisällyttää aikatauluun.
Kuva aikataulusta ja to do listasta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti