perjantai 5. huhtikuuta 2019

To do lista auttaa pysymään aikataulussa

Miksi tehdä to do lista

Itse teen to do listan, jotta pystyn paremmin organisoimaan asiat. Kun pilkkoo asiat pieniin osiin, saa usein onnistumisen fiiliksen ja tätä kautta tekeminen on mukavaa. Tässä postauksessa teen to do listan kahvila Metkan tilan stailaus projektiin.

Millainen on hyvä to do lista

Hyvä to do lista on pilkottu tarpeeksi pieniin osiin. Alla esimerkki hyvästä ja huonosta to do listasta. Vasemmanpuoleinen lista on, huono, sillä suunnittelu on liian laaja käsite to do listaan. Oikean puoleiseen taas on pilkottu asia tarpeeksi pieniin osiin.
Huono ja hyvä to do lista

To do lista tilan stailaukseen 

Tein to do listan asiakastyöstä kahvila Metkalle. Kahvila metkan esittely löytyy tästä.
  • Asiakkaan kontaktointi
  • pidä asiakkaaseen yhteyttä oma-aloitteisesti, koko projektin ajan
  • suunnittelu
  • tee taulu Pinterestiin
  • Tee taulusta kooste moodboardina
  • valitse värit
  • Perustele idea
  • Tee vaihtoehtoisia ideoita
  • Asiakkaan mielipiteen perusteella idean muokkaaminen
  • Mittaa
  • Mittaa kaikki seinät ja ikkunat
  • Tee pohjapiirustus
  • Laske pohja 1:20
  • Piirrä pohja Illustratorilla
  • Huonekalujen suunnittelua
  • Laske budjetti, mitä voit käyttää mihinkin
  • Piirrä huonekalut pohjapiirokseen mittasuhteessa
  • Lopullisen idean esittely
  • Esittele idea asiakkaalle
  • Jos idea ei miellytä, korjaa ideaa

Aikatauluttaminen auttaa

Tein aikataulun projektia varten Illustratorilla, jotta kaikki asiat tulisivat ajoissa tehtyä.
Kuva aikataulusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Instagram ja kuvien loputon maailma

Mikä ihmeen Instagram?   Instagram on kuvien jakopalvelu, joka avattiin vuoden 2010 lokakuussa. Palvelun avulla käyttäjillä on mahdoll...